امتحانا :: The ice flower

The ice flower

?When will this facking life end

امتحانا

  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان

دوباره موقع امتحانا شد و من دنبال یه سرگرمی برای فرار از درس خوندن

بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدم که رمان دانلود کنم

خیلی رندوم رفتم توی یکی از این سایتای رمان و یکی دانلود کردم و شروع کردم به خوندن

و....

حالا زده به سرم

میرم تو خیابون هر پسری رو میبینم حالم بهم میخوره

بعد از اون طرف با خودم میگم منم یه عشق واقعی میخوام

بعد دوباره به خودم میگم خره به خودت بیا آخه کی به تو نگاه میکنه تویی که هیچ کدوم از ویژگی های کارکترهای رمان هارو نداری توقع یه عشق رویایی مث رمانا رو داری؟

بعد دوباره میرم تو لاک خودم

یکم که میگذره باز دیوونه میشم و میگم اصلا من شوهر میخوام درس بسه!

بعد یهو میبینم چند ساعت بیشتر تایم ندارم برای درس خوندن و خیال شازده سوار بر اسب سفید رو میاندازم یه گوشه و میرم سر درسم

بعد امتحان هم دوباره همون آش و همون کاسه

همینجوری در حالت عادی  مودی بودم نشستم رمان بخونم به خیال اینکه ثبات پیدا کنم ولی بدتر شد😂😂


+کسی هست حرف بزنیم ؟ پوسیدم واقعا

  • نمایش : ۱۷
  • Nim Nim

    سلام چطوری خوبی

    جدی نکن اینکارارو با خودت😂

    (اخرین پیامتم جواب داده بودم*)

    پشماممم
    تا حالا از دیدن پیام یه نفر اینجوری ذوق نکرده بودم 
    من خوبم تو چطوری
    خل شدم میدونی....اینا همه فشار درساس 😂
    عح دیدیش... پیام دادم ولی پاک کردم یهو یادم اومد شاید سرت شلوغ باشه @_@
    Nim Nim

    منم یکم نگرانت بودم دیدم اومدی خوشحال شدم :)

    در پاسخ باید بگویم من هنوووز زندم 😂
    Nim Nim

    خوبه که حرفای بی ادبیه بعدشو نگفتی😂😂

    نه من عفت کلامم رو حفظ میکنم 😔
    Nim Nim

    😂♡

    آره خلاصه من بچه با ادبیم 😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    The older I get the more that I see
    My parents aren't heroes, they're just like me
    And loving is hard, it don't always work
    You just try your best not to get hurt
    I used to be mad but now I know
    Sometimes it's better to let someone go
    It just hadn't hit me yet
    The older I get