اندر احوالات افسردگی های خودم... :: The ice flower

The ice flower

?When will this facking life end

اندر احوالات افسردگی های خودم...

  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان

 دارم فکر میکنم چرا کسی که دوست خطابش میکنم و باهاش وقت میگذرونم باید بهم بگه 

"مدرسه رو دارم بخاطر فلانی تحمل میکنم"

مگه من دوستش نیستم

مگه زنگ تفریح با من وقت نمیگذرونه

مگه کنار من نمی نشینه

پس چرا فلانی؟

چی کم گذاشتم براش

وای خدایا

چرا قلب منو انقدر وابسته به اطرافیان کردی و بعد منو تنها کردی

ای کاش! ای کاش حداقل غرور نداشتم

اونوقت میتونستم برای دوستی التماس کنم

اونوقت نمی‌رفتم روی یه صندلی گوشه کلاس تک و تنها بشینم


  • نمایش : ۲۳

  • The older I get the more that I see
    My parents aren't heroes, they're just like me
    And loving is hard, it don't always work
    You just try your best not to get hurt
    I used to be mad but now I know
    Sometimes it's better to let someone go
    It just hadn't hit me yet
    The older I get